با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ مشخصات˝ تک کارت سرمایه فرهنگیان˝
زیارت عاشورا

خبرگزاری پانا+مشاورمعاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مشخصات تک کارت سرمایه فرهنگیان در قالب تجمیع خدمات رفاهی معلمان را اعلام کرد.

به نقل از پانا:حسین روحی اظهار داشت: از طریق تک کارت سرمایه فرهنگیان  و با استفاده از روش های نوین ، نیازهای همکاران فرهنگی در انتخاب یک سامانه جهت تجمیع و یکپارچه سازی خدمات متنوع رفاهی  بر آورده می شود.

در این طرح کلیه پرسنل ، کارت الکترونیکی ویژه ای را دریافت می کنند که بواسطه آن می توانند در قالب سیاست های انگیزشی و یا خدمات رفاهی طراحی شده از طرف وزارت آموزش و پرورش ، از خدمات و تسهیلات متنوعی بهره مند شوند.

مشاورمعاون توسعه مدیریت و پشتیبانی با اشاره به سرویس های متنوع تک کارت سرمایه فرهنگیان افزود:  این کارت قابلیت استفاده به عنوان کارت پرسنلی، کارت بانکی، کارت ورود و خروج، کارت خرید اقساطی ، کارت استفاده از مراکز رفاهی و درمانی را دارا است.
مراسم رونمایی از تک کارت سرمایه فرهنگیان فردا دوشنبه 30/6/94 با حضور مسئولین وزارت آموزش و بانک سرمایه انجام خواهد شد.

 



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394برچسب:, | 23:33 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |